Taxă de livrare
Cât costă livrarea produselor?
În cazul cumpărăturilor peste valoarea de 350 Lei, livrarea este gratuită, nu percepem taxe suplimentare.
Dacă valoarea cumpărăturilor nu ajunge la 350 LEI se percepe taxă de livrare:
· Livrare la domiciliu cu Packeta – 20 LEI
· Prin curieratul Packeta livrare la Pick-up Point sau Z-Box – 15 LEI
· Livrare la domiciliu prin GLS – 35 LEI
· GLS Parcel Shop – 30 LEI
· GLS Locker – 30 LEI
Taxa de livrare include costul de ambalare și transport.
Facturare
Pot cumpăra și companiile de pe site?
Nu, în webshop pot achiziționa produse exclusiv persoane fizice.
Termen și metodă de livrare
Cum ajung produsele comandate?
Livrare la domociliu
Produsele vor fi livrate la adresa completată în comandă prin GLS.
Livrare la Pick-up Point sau Z-Box prin curieratul Packeta.
Termen de livrare
Termenul de livrarea a coletelor este 3-5 zile lucrătoare. În anumite situații sau perioade livrarea poate întârzia, în aceste cazuri vom informa clienții prin e-mail sau telefonic.
În anumite perioade, livrarea produselor ar putea dura mai mult decât termenul obișnuit de 5 zile lucrătoare.
La ce oră mă pot aștepta la sosirea curierului?
Curierul va livra produsele în zilele lucrătoare între orele 8.00 și 17.00. Din nefericire, nu suntem în măsură să convenim în prealabil asupra unui timp de livrare exact. Coletele vor fi livrate în timpul orelor de lucru, așadar merită precizată adresa la care se află cineva în această perioadă. (Ex.: locul de muncă, rudă care se află acasă, etc.)
Ce pot face dacă nu primesc produsele comandate în termenul stabilit?
Contactați centrul nostru de servicii clienți la adresa de e-mail service@heavytools.ro, sau la nr. de telefon +36 1 443 3907
Ce pot face dacă dimensiunea și/sau culoarea produsului comandat nu este potrivită?
Dacă produsele comandate și livrate nu au dimensiunea potrivită sau doriți o altă culoare sau model, aveți posibilitatea de a schimba produsul.
După preluare, de preferință în 3 zile lucrătoare, vizitați pagina noastră www.heavy-tools.ro/schimbare-produse, unde puteți preda produsele pentru schimbare sau puteți depune cererea de rambursare cu doar câteva clickuri.
Pe această pagina, puteți alege dintre mai multe opțiuni de soluționare:
Pot fi returnate în mod exclusiv produse intacte în ambalaj original, încă neutilizate. Integritatea produselor returnate (integritatea produsului, ambalaj original, existența agățătoarelor) este verificată de colegul nostru. Dacă ați utilizat deja produsul, sau nu îl puteți returna la centrul nostru de servicii clienți intact, în ambalajul original, nu suntem în măsură să preluăm produsul respectiv.
Taxa pentru returnarea produsului și expedierea produsului de schimb este 35 LEI, indiferent de metoda de livrare selectată.
În cazul în care, în urma deschiderii coletului, se relevă în mod dovedit că produsul este defect, și că defectarea s-a produs anterior preluării produsului, acesta va fi schimbat gratis.
Dacă la preluarea produsului, constatați că ambalajul a suferit daune, vă rugăm să semnalați imediat acest fapt curierului, care va avea obligația de a întocmi un proces-verbal. În lipsa proceselor-verbale, nu suntem în măsură să acceptăm reclamații legate de livrare.
Schimbarea produselor prin Serviciul de Curierat Rapid GLS: După completarea formularului disponibil pe pagina www.heavytools.hu/termekcsere, noi vom expedia produsele de schimb dorite la adresa indicată. La preluare, vă rugăm să predați serviciului de curierat produsele pe care doriți să le returnați!
Pot cumpăra produse la reducere în cadrul programului de clienți fideli?
Reducerile nu pot fi combinate, și din acest motiv, reducerile pentru clienții fideli nu pot fi validate în cazul produselor la reducere.