Taxă de livrare
Cât costă livrarea produselor?
În cazul cumpărăturilor peste valoarea de 350 Lei, livrarea este gratuită, nu percepem taxe suplimentare.
Dacă valoarea cumpărăturilor nu ajunge la 350 LEI se percepe taxă de livrare:
Taxa de livrare include costul de ambalare și transport.
Termen și metodă de livrare
Cum ajung produsele comandate?
Livrare la domociliu
Produsele vor fi livrate la adresa completată în comandă.
Termen de livrare
Termenul de livrarea a coletelor este 3-5 zile lucrătoare. În anumite situații sau perioade livrarea poate întârzia, în aceste cazuri vom informa clienții prin e-mail sau telefonic.
La ce oră va fi livrată coletul?
La predarea coletului, curieratul trimite un e-mail cu data livrării, numărul coletului și valoarea rambursului. În ziua livrării curieratul trimite un SMS cu intervalul estimativ de livrare și numărul de telefon a curierului. E-mailul conține linkul unde puteți schimba adresa de livrare, data livrării sau puteți refuza preluarea coletului.
Cum procedez în cazul în care nu ajunge comanda în termenul stabilit?
Puteți contacta serviciul de clienți Heavy Tools la adresa service@heavytools.ro sau la numărul +36 1 443 3907
Cum procedez în cazul în care mărimea și/sau culoarea nu este potrivită?
În cazul în care mărimea produsului sau culoarea nu este potrivită, aveți posibilitatea de a schimba produsul.
După preluarea coletului, de preferință în 3 zile lucrătoare puteți cere schimbarea produsului sau rambursarea valorii la link-ul următor www.heavy-tools.ro/schimbare-produse.
Puteți alege din mai multe opțiuni:
Puteți returna doar produsele noi, neutilizate în ambalaj original și etichetă. Produsele sunt verificate de către colegii noștrii după preluare. În cazul în care produsul este deja utilizat, sau nu corespunde celor scrise mai sus, avem dreptul să refuzăm preluarea.
Taxa pentru schimbarea produsului este 45 Lei, acest cost conține valoarea returnării coletului și livrarea coletului nou. În cazul schimbării produsului vă rugăm să ne contactați. Pentru returul produsului noi vă trimitem curier pe adresa stabilită în e-mail sau telefonic în cazul schimbării produsului.
În cazul în care produsul este defect la preluarea acestuia, schimbarea produsului este gratuit.
Dacă coletul sau ambalajul a suferit daune în timpul livrării, vă rugăm să solicitați un proces verbal de la curier, înainte de preluare. În lipsa procesului verbal nu putem să acceptăm reclamații legate de livrare.
Schimbarea produselor prin GLS: După completarea formularului pentru schimbarea produselor la următorul link: https://www.heavytools.ro/schimbare-produse, vă rugăm să ne contactați. În primul rând noi vom trimite un curier pentru preluarea produselor pentru retur la adresa și data stabilită în e-mail sau telefon. Comanda nouă cu produsele pentru schimb vor fi expediate după preluarea produselor returnate.
Nu sunt sigur(ă) de mărimea, doresc să cumpăr produsul personal. Unde pot găsi magazinele Heavy Tools?
Momentan în România suntem prezenți doar online. Magazinele noastre sunt disponibile doar în Ungaria.
Pot cumpăra produsele la reducere prin programul de fidelitate?
Reducerile nu pot fi combinate, din acest motiv reducerea cu cardul de fidelitate nu poate fi validată în cazul produselor la preț redus.