Mai multe informații privind schimbarea produselor:

Metoda de returnare, pentru schimbarea produsului:

1. Puteți schimba produsul online. Acesta poate fi schimbată doar în mărime sau culoare. Nu avem posibilitatea să schimbăm cu un produs diferit. Făcâd click pe numele produsului puteți să selectați mărimea sau culoarea dorită.

2. În cazul schimbării prosusului, vă rugăm să ne contactați. În primul rând noi vom trimite un curier pentru preluarea produselor pentru retur la adresa și data stabilită în e-mail sau telefon. La schimbarea prosului costul de retur este suportat de către societate. Comanda nouă cu produsele pentru schimb vor fi expediate după preluarea produselor returnate. Taxa percepută pentru schimbarea produsului: 35 RON.

Returnare, dacă doriți rambursarea valorii produsului:

1. Completați meniul pentru schimbarea/returnarea produselor și introduceți numărul contului Dvs. bancar. Returul în cazul rambursării este achitat de către client. Returnați produsul prin curierat sau poștă la adresa următoare: Premium Sport Kft., 1037 Budapest, Kunigunda útja 70/A.

Vă rugăm să anexați la produs și o copie a facturii originale. După preluarea acestuia vom pregăti factura de corecție si vom rambursa contravaloarea produsului/produselor în următoatele moduri:

În cazul în care ați ales metoda de plată ramburs – în contul bancar furnizat la cererea pentru retur.

În cazul plăților cu card bancar, rambursarea se realizează prin banca mediatoare, pe cardul utilizat pentru cumpărături, în termen de 14 zile. În cazul în care, în urma cumpărăturilor, numărul cardului bancar s-a schimbat, vă rugăm să ne contactați!

2. Opțiuni de returnare: În caz de returnare, dvs. trebuie să comandați curierul și costurile transportului vor fi achitate către curierat de dvs. Doar în cazul produselor defecte sau produselor schimbate putem să trimitem curier. În cazul în care primiți un produs defect vă rugăm să contactați serviciul de clienți.

Puteți returna doar produsele noi, neutilizate în ambalaj original și etichetă. Produsele sunt verificate de către colegii noștrii după preluare. În cazul în care produsul este deja utilizat, sau nu corespunde celor scrise mai sus, avem dreptul să refuzăm preluarea.

Vă rugăm să sigilați întotdeauna coletul sau pachetul cu bandă adezivă!

În cazul în care aveți reclamații privind calitatea produselor, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la adresa service@heavy-tools.ro. Vă rugăm să atașați și o poză cu defectul produsului.

Vă rugăm să efectuați reclamațiile prin e-mail-ul înregistrat pe pagina nostră.

Vă mulțumim:

Echipa Heavy Tools

Meniul pentru schimbarea/ returnarea produsului: